FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Generelt

Vi trækker først pengene, når varen er afsendt.

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 2 hverdage.

Ordre

Det er desværre ikke muligt, men vi lover, at din ordre bliver behandlet så hurtigt som muligt.

Start med at tjekke din mappe med reklame eller uønsket post. Er ordrebekræftelsen ikke i en af de mapper heller, bedes du kontakte os på mail kundeservice@tulleandi.dk.

Du bedes kontakte vores kunderservice på kundeservice@tulleandi.dk. Inkluder dit ordrenummer og årsagen til annulleringen i din besked. Dette skal gøres senest 24 timer efter ordreafgivelsen.

Ordrer kan kun annulleres såfremt at de ikke er blevet sat i produktion. Hvis din ordre allerede er igangsat i produktionen bedes du se vores returpolitik for flere instruktioner.

Levering

Ordrer bliver afsendt med PostNord eller dao.

Når din pakke er afsendt vil du modtage en mail med link til din pakkes sporingsnummer, så du kan følge din pakke. 

Forhåbentlig sker dette ikke, men hvis det mod forventning skulle ske, finder vi ud af det sammen! Hvis du har modtaget en mail/sms om at det er leveret, og det er indenfor 24 timer, så afvent! Nogle gange scanner chaufføren pakken, før den når dig. Hold øje de næste par timer! Er pakken fortsat ikke dukket op, så skriv til os på kundeservice@tulleandi.dk.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Er en pakke, uden at det skyldes Tulle & I’s egne forhold, kommet retur, f.eks. fordi du ikke har afhentet pakken i pakkeshoppen, og ønsker du fortsat varen leveret, er Tulle & I berettiget til at opkræve dig udgiften til genfremsendelse.

PostNord Pakkeshop/-boks: fra 39,- kr. (Fri fragt på ordre over 500,- kr.)

PostNord Hjemmelevering: fra 50,- kr.

dao brev: 32,- kr.

Når du afgiver en ordre, bliver din ordre produceret til dig. Den samlede leveringstid fra afgivelse af ordre til levering er 3 – 4 hverdage.

Leverer I til andre lande end Danmark?

Reklamation

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Skulle du være så uheldig, at have modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og hurtigst muligt sende en meddelelsen pr. mail på kundeservice@tulleandi.dk, hvor der skal vedhæftes mindst 2 billeder. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand. Husk at oplyse ordrenummer.

Hvis varen sendes retur uden at der sendes en mail om fejl og mangler til os, så betragtes fejlen som sket hos kunden.

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi dækker rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.

Vi vil dække returneringsomkostninger ved at sende dig en returlabel, som kun kan bruges til den vare du opretter en reklamation på.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi behandler sagen hurtigst muligt indenfor 8 hverdage.

Skulle en eller flere af dine varer mod forventning blive ødelagt under fragten, bedes du tage kontakt til kundeservice@tulleandi.dk med det samme og vedhæfte billeder både af emballagen samt hvor varen er gået i stykker.

Da vi selv pakker og tjekker alle varer nøje inden afsendelse, kan vi love, at alle varer er 100% i orden inden de afsendes herfra. Derfor er det meget vigtigt, at vi får et billede af skaden på emballagen også, så vi kan rette klage til fragtselskabet efterfølgende.

Derudover skal vi bede om et billede, hvor man kan se din adresselabel, da dette også skal sendes til fragtselskabet, før de vil dække omkostningerne til ny genudsendelse. Vi fremsender naturligvis en ny vare hurtigst muligt, efter vi har modtaget billeder af skader inkl. billede af skadet emballage.

Du bedes anmelde fragtskader med billede dokumentation til kundeservice@tulleandi.dk. Gør dette hurtigst muligt, og senest 4 dage efter modtagelse. Derefter bliver indsigelsen afvist af fragtselskabet.

Særlige anbefalinger for PostNord: Er skaden sket på en PostNord forsendelse anbefales det anmeldes samme dag den er udleveret til dig iflg PostNords regler. Check derfor altid det modtagne for fragtskader hurtigst muligt.

Jo hurtigere du anmelder en fragtskade, desto større sandsynlighed er der for, at der er tale om en fragtskade og ikke en selvforskyldt mangel.

Fortrydelse og retur

Hvis du fortryder dit køb har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du har modtaget din vare.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

SÅDAN RETURNERE DU EN VARE:

  1. Opret din retur her: Returportal Vær opmærksom på, at returfragten koster 55 kr.
  2. Pak varerne forsvarligt ind, inden du sender dem retur.

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.

Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.

Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Vi ombytter ikke returnerede varer. Du returnerer som normalt og er da nødt til at bestille den nye vare.

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger, uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling til det kort der blev benyttet til at betale for ordren.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Når pakken modtages hos os, behandler vi den hurtigst muligt, dog senest 10 hverdage efter vi har modtaget den.

Dit tilgodehavende bliver tilbageført til det kort som oprindeligt har betalt for ordren.

Beløbet vil være at se på kontoen indenfor 2-7 hverdage efter behandling af returvare.

Hvis varen modtages her og ikke fremstår som ny, evt. med makeup, parfumeduft, uden tags m.m. refunderes ordrens fulde beløb ikke, da der vil være tale om en værdiforringelse.

10%

rabatkupon til dig🎁

Tilmeld dig for at modtage månedlig inspiration, nye designs og lidt ekstra glæde!

*Rabatkupon på 10% til ét køb når du tilmelder og accepterer nyhedsbrev

Vi respekterer din indbakke. privatlivspolitik