Reklamation

Reklamation

Reklamation – Hvis der er noget galt med varen

Alle varer er omfattet af købelovens regler om 24 måneders reklamationsret. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved varen som er opstået inden 24 måneder efter købet. Reklamationsretten dækker ikke når fejl, skader eller slitage opstår på grund af forkert brug, manglende vedligeholdelse eller almindeligt slid. Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Skulle du være så uheldig, at have modtaget en defekt vare, der enten er gået i stykker under forsendelsen eller som har en produktionsfejl, bedes du tage billeder af fejlen/skaden og evt. skadet emballage og hurtigst muligt sende en meddelelsen pr. mail på kundeservice@tulleandi.dk, hvor der skal vedhæftes mindst 2 billeder. Ét af fejlen og ét af hele varen. Så kan vi både vurdere problemet samt varens almene stand. Husk at oplyse ordrenummer.

Hvis varen sendes retur uden at der sendes en mail om fejl og mangler til os, så betragtes fejlen som sket hos kunden.

Vi dækker rimelige fragtomkostninger, såfremt reklamationen er berettiget.

Vi vil dække returneringsomkostninger ved at sende dig en returlabel, som kun kan bruges til den vare du opretter en reklamation på.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage.

Du kan få varen repareret, ombyttet, pengene retur eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Vi behandler sagen hurtigst muligt indenfor 10 hverdage.

FRAGTSKADE

Skulle en eller flere af dine varer mod forventning blive ødelagt under fragten, bedes du tage kontakt til kundeservice@tulleandi.dk med det samme og vedhæfte billeder både af emballagen samt hvor varen er gået i stykker.

Da vi selv pakker og tjekker alle varer nøje inden afsendelse, kan vi love, at alle varer er 100% i orden inden de afsendes herfra. Derfor er det meget vigtigt, at vi får et billede af skaden på emballagen også, så vi kan rette klage til fragtselskabet efterfølgende.

Derudover skal vi bede om et billede, hvor man kan se din adresselabel, da dette også skal sendes til fragtselskabet, før de vil dække omkostningerne til ny genudsendelse. Vi fremsender naturligvis en ny vare hurtigst muligt, efter vi har modtaget billeder af skader inkl. billede af skadet emballage.

Du bedes anmelde fragtskader med billede dokumentation til kundeservice@tulleandi.dk. Gør dette hurtigst muligt, og senest 4 dage efter modtagelse. Derefter bliver indsigelsen afvist af fragtselskabet.

Særlige anbefalinger for PostNord: Er skaden sket på en PostNord forsendelse anbefales det anmeldes samme dag den er udleveret til dig iflg PostNords regler. Check derfor altid det modtagne for fragtskader hurtigst muligt.

Jo hurtigere du anmelder en fragtskade, desto større sandsynlighed er der for, at der er tale om en fragtskade og ikke en selvforskyldt mangel.

10%

rabatkupon til dig🎁

Tilmeld dig for at modtage månedlig inspiration, nye designs og lidt ekstra glæde!

*Rabatkupon på 10% til ét køb når du tilmelder og accepterer nyhedsbrev

Vi respekterer din indbakke. privatlivspolitik